| 
| 
 ( Η είδηση είναι από τον τύπο. Ναι, η σωστή μέθοδος μετράει αλλά τελευταία όλο και πιο συστηματικά ξεχνούμε ουσιαστικά  πράγματα. Όπως το δόσιμο της ψυχής, που είναι απαραίτητη στη διαδικασία της μάθησης. Ψυχή από όλους:δασκάλους και μαθητές.) 
  Η μέθοδος διδασκαλίας -και όχι ο διδάσκων- είναι αυτό που μετράει στην εκπαίδευση. 
 
  Ποιος είναι ο ιδανικός δάσκαλος δύσκολου μαθήματος Φυσικής σε 250  φοιτητές; Ο έμπειρος βετεράνος καθηγητής ή ο νέος μεταπτυχιακός φοιτητής  που αλληλεπιδρά με τους φοιτητές μέσω συσκευών υψηλής τεχνολογίας; Σύμφωνα  με νέα μελέτη του νομπελίστα Φυσικού Καρλ Βίμαν η μέθοδος διδασκαλίας  είναι σημαντικότερη από το ποιος διδάσκει. Ο δρ. Βίμαν διαπίστωσε ότι  Καναδοί φοιτητές έμαθαν πολλά περισσότερα από βοηθούς καθηγητών που  αξιοποίησαν διαδραστικές μεθόδους, παρά από βετεράνο καθηγητή που  παρέδωσε κλασσικό μάθημα.
 Η διαδραστική μέθοδος δεν περιείχε  καθόλου παράδοση, χρησιμοποιώντας αντίθετα συζητήσεις σε μικρές ομάδες,  γρήγορα τεστ στην τάξη και η χρήση συσκευών υψηλής τεχνολογίας βοήθησαν  τους φοιτητές της ομάδας αυτής να κατανοήσουν καλύτερα το δύσκολο  μάθημα.
 Ο δρ. Βίμαν τόνισε ότι η επιτυχία της χρήσης καινοτόμων  εκπαιδευτικών μεθόδων δεν αφορά μόνο τα μαθήματα θετικής κατεύθυνσης,  αλλά και τις ανθρωπιστικές επιστήμες. Η δημοσίευση της μελέτης έγινε  στην επιστημονική επιθεώρηση Science.
 
 www.kathimerini.gr με στοιχεία από AP
 |  |