Δευτέρα, Ιουλίου 04, 2016

Το Facebook κάνει στροφή στα βίντεο

Μόνο βίντεο θα βλέπουμε στην αρχική μας σελίδα στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης Facebook σε πέντε χρόνια από σήμερα, υποστήριξε με ενθουσιασμό το εκτελεστικό στέλεχος της εταιρείας, Νικόλα Μέντελσον, την Τρίτη, καθώς μελέτες υποδεικνύουν ότι τα «εγχώρια» βίντεο, δηλαδή όσα αναρτώνται απευθείας από χρήστες του μέσου ή σελίδες στην ιστοσελίδα, λαμβάνουν περισσότερα λάικ, σχόλια και κοινοποιήσεις. «Ο καλύτερος τρόπος για να πει κανείς ιστορίες σε αυτό τον κόσμο, όπου μας έρχονται πληροφορίες συνεχώς, είναι κατά βάση το βίντεο», σχολίασε η Μέντελσον. «Μεταφέρει πολύ περισσότερες πληροφορίες πολύ πιο γρήγορα, οπότε η τάση αυτή μας βοηθά να αφομοιώνουμε περισσότερες πληροφορίες», πρόσθεσε η ίδια.

Με βάση συλλογή δεδομένων που πραγματοποιήθηκε το περασμένο έτος, τα «εγχώρια» βίντεο του Facebook αποτέλεσαν τον πιο δημοφιλή τρόπο διαμοιρασμού βίντεο, με το YouTube να έρχεται δεύτερο με μόλις 10% των δημοσιεύσεων. «Παρατηρούμε μια μείωση από χρόνο σε χρόνο στη χρήση κειμένου», διευκρίνισε η Μέντελσον.

Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει υπογράψει συμβόλαια με τουλάχιστον 140 εταιρείες και διασημότητες, ώστε να «ανεβάζουν» βίντεο μέσω της υπηρεσίας ζωντανής μετάδοσης του Facebook. Η εταιρεία έχει συμφωνήσει να πληρώσει αδρά τους δημιουργούς των βίντεο με περισσότερα από πενήντα εκατομμύρια δολάρια, όπως ανέφερε η εφημερίδα Wall Street Journal. Ανάμεσα σε αυτούς θα βρίσκονται δίκτυα ενημέρωσης όπως το CNN και οι New York Times, η Huffington Post και διάσημες προσωπικότητες όπως ο Γκόρντον Ράμσεϊ. Οι χρήστες του Facebook ήδη παρακολουθούν στην αρχική τους σελίδα βίντεο για εκατοντάδες εκατομμύρια ώρες συνολικά κάθε μέρα. Αφού ένα ζωντανό βίντεο αναρτηθεί στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης αποθηκεύεται, προκειμένου οι χρήστες να μπορούν να το παρακολουθήσουν αργότερα. Τα ζωντανά βίντεο θα προβάλλονται αποκλειστικά στην πλατφόρμα Facebook Live.

θέματα

Δημοφιλείς αναρτήσεις