Όμως η πραγματικότητα:
'Εκοψαν τη Γάζα στα δύο
Μάχες σώμα με σώμα στα σύνορα της πόλης
Με σφοδρές μάχες σώμα με σώμα, βαθιά εντός της Λωρίδας της Γάζας εξελίσσεται η χερσαία επιδρομή του ισραηλινού στρατού. Η περιοχή έχει ουσιαστικά κοπεί στα δύο, ενώ άγνωστος είναι ακόμα ο ακριβής αριθμός των θυμάτων αλλά και των τραυματιών από το βράδυ του Σαββάτου, όταν ξεκίνησαν οι χερσαίες επιχειρήσεις.
Ισραηλινά άρματα μάχης και χιλιάδες στρατιώτες διείσδυσαν βαθιά στην περιοχή, επικουρούμενοι από αεροπορικές δυνάμεις, ενώ το ναυτικό του Ισραήλ φρουρεί την παράκτια περιοχή κατά μήκος της Λωρίδας της Γάζας.
Ισχυρές ισραηλινές δυνάμεις, κυρίως άρματα μάχης, έχουν λάβει θέσεις στο βορειότερο τμήμα της Λωρίδας της Γάζας -σε περιοχές που χρησιμοποιούνται συχνά από Παλαιστίνιους αντάρτες για την εκτόξευση ρουκετών- καθώς και κοντά τη νότια πόλη της Ράφα πλησίον του σημείου ελέγχου Ερέζ, στη μεθόριο με την Αίγυπτο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τουλάχιστον 23 Παλαιστίνιοι έχουν χάσει μέχρι τώρα τη ζωή τους -πέντε εκ των οποίων φέρεται να ήταν ένοπλοι- ανεβάζοντας τον αριθμό των νεκρών σε πάνω από 480 από τις 27 Δεκεμβρίου οπότε ξεκίνησαν οι ισραηλινές επιχειρήσεις. Αλλοι 2.050 Παλαιστίνιοι έχουν τραυματιστεί.
Πέντε νεκροί και τουλάχιστον 40 τραυματίες είναι ο απολογισμός μόνο μίας επίθεσης, σε αγορά της πόλης της Γάζας, που παραμένει περικυκλωμένη από τον ισραηλινό στρατό. Μάχες σημειώνονται στα περίχωρα της πόλης, ιδιαίτερα στην περιοχή της Νετζαρίμ.
Ο ισραηλινός στρατός δηλώνει ότι έπληξε περισσότερους από 45 στόχους, μεταξύ των οποίων, όπως αναφέρει, υπόγεια τούνελ, αποθήκες όπλων και εκτοξευτές ρουκετών.
Το Ισραήλ παραδέχεται ότι 30 στρατιώτες του έχουν τραυματιστεί, δύο εκ των οποίων σοβαρά. Πληροφορίες του Al Jazeera για το θάνατο ενός Ισραηλινού στρατιώτη -του πρώτου εάν η πληροφορία ισχύει- δεν έχουν μέχρι στιγμής επιβεβαιωθεί.
Τέσσερις Ισραηλινοί έχουν χάσει τις τελευταίες ημέρες τη ζωή τους από επιθέσεις με ρουκέτες, οι οποίες εξακολουθούν να εκτοξεύονται από τη Λωρίδας της Γάζας παρά τη χερσαία επιδρομή και τις οκτώ ημέρες αεροπορικών βομβαρδισμών που προηγήθηκαν.
Η πλευρά της Χαμάς υποστήριξε επίσης ότι αιχμαλώτισε δύο Ισραηλινούς στρατιώτες, ισχυρισμό όπως που διέψευσαν οι ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμεις.
Η επιχείρηση μπορεί να διαρκέσει «αρκετές ημέρες», όπως παραδέχεται η ισραηλινή πλευρά, η οποία έχει άλλωστε καλέσει σε ετοιμότητα ακόμη περισσότερους εφέδρους της.
Η πιθανή αύξηση των θυμάτων από τις συνεχιζόμενες εχθροπραξίες, αναμένεται να εντείνει τις διπλωματικές πιέσεις για παύση της μεγαλύτερης, εδώ και δεκαετίες, ισραηλινής επιχείρησης στην περιοχή.
Παράλληλα, μέρα με τη μέρα εντείνεται ακόμη περισσότερο η ανθρωπιστική κρίση για τους 1,5 εκατομμύριο Παλαιστινίους που ζουν στη Λωρίδα της Γάζας και οι διεθνείς οργανώσεις προειδοποιούν για τις σοβαρές ελλείψεις σε νερό, τρόφιμα και φάρμακα.
(από τον ημερήσιο τύπο)
Έκθεση Λυκείου: Θεωρία, Ασκήσεις, Θεματικές ενότητες, Διαγωνίσματα, Επανάληψη, Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων Αυτή η σελίδα εξυπηρετεί καθαρά διδακτικές ανάγκες
θέματα
- Α ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ (196)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΑΡΘΡΟ (σελ. 166 του σχολ. βιβλ.) (1)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΔΟΚΙΜΙΟ (σελ. 109 του σχολ. βιβλ.) (1)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (1)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΦΥΛΛΙΔΑ (1)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΟΜΙΛΙΑ - ΕΙΣΗΓΗΣΗ (1)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΙΞΗ (1)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ (3)
- Α1 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΠΕΙΘΩ) (σελ. 11-46 του σχολ. βιβλ.) (6)
- Α2 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ-ΣΥΝΟΧΗ) (3)
- Α3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΓΛΩΣΣΑ-ΥΦΟΣ) (1)
- Α4 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΔΟΚΙΜΙΟ) (σελ. 109 του σχολ. βιβλ.) (1)
- Α5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΤΕΧΝΙΚΕΣ) (1)
- Α6 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΕΣ) (1)
- Α7 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΣΥΝΤΑΞΗ) (1)
- αθλητισμός(σελ. 167 του σχολ. βιβλ.) (21)
- αλτρουισμός(σελ. 161 του σχολ. βιβλ.) (9)
- ΑΜΕΑ άτομα με ειδικές ανάγκες (9)
- Ανακύκλωση (σελ. 41 του σχολ. βιβλ.) (6)
- Ανθρωπική αρχή (2)
- ανθρώπινα δικαιώματα(σελ. 39 του σχολ. βιβλ.) (14)
- ανθρωπισμός (σελ. 240 του σχολ. βιβλίου) (3)
- βία και εγκληματικότητα (18)
- βιβλίο (13)
- Γέλιο (2)
- γλώσσα (σελ.220 του σχολ. βιβλ.) (21)
- Δημοκρατία (4)
- διαδίκτυο(σελ. 194 του σχολ. βιβλ.) (42)
- διάλογος (5)
- διαφήμιση (σελ. 50 του σχολ. βιβλ.) (19)
- εθελοντισμός (σελ. 162 του σχολ. βιβλ.) (11)
- εθνικισμός (σελ. 241 του σχολ. βιβλ.) (10)
- Εξαρτήσεις (4)
- επιστημονική πρόοδος (σελ. 99 του σχολ. βιβλ.) (14)
- εργασία (θεματικοί κύκλοι) (13)
- ευθανασία (σελ. 175 του σχολ. βιβλ.) (9)
- Ευνοιοκρατία (3)
- ευρώπη (σελ. 72 του σχολ. βιβλ.) (4)
- ηθική (θεματικοί κύκλοι) (7)
- Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (11)
- θανατική ποινή (σελ.84 του σχολ. βιβλ.) (7)
- Θρησκεία (1)
- κάπνισμα (4)
- Καταλήψεις ( σελ. 175 του σχολ. βιβλίου ) (2)
- καταναλωτισμός (σελ.121 του σχολ. βιβλ.) (6)
- κινητό τηλέφωνο (10)
- Κλωνοποίηση (σελ. 178 του σχολ. βιβλ.) (5)
- κοινωνικός κομφορμισμός (4)
- Κριτική (2)
- λαϊκότητα και λαϊκισμός (σελ.176 του σχολ. βιβλ.) (8)
- Μ.Μ.Ε (θεματικοί κύκλοι) (11)
- μαζοποίηση (σελ.115 του σχολ. βιβλ.) (9)
- μεσσιανισμός (σελ.250 του σχολ. βιβλ.) (5)
- μνημεία (σελ.133 του σχολ. βιβλ.) (23)
- οικογένεια (σελ. 203 του σχολ. βιβλ.) (5)
- οικονομία (3)
- οικονομική κρίση (1)
- παγκοσμιοποίηση (σελ. 72 του σχολ. βιβλ.) (5)
- παιδεία (σελ. 24 του σχολ. βιβλ.) (68)
- Παραδεγμένα ( σελ. 155 του σχολικού βιβλ. ) (1)
- παράδοση (θεματικοί κύκλοι) (11)
- περιβάλλον (σελ. 41 του σχολ. βιβλ.) (36)
- Πνευματικοί άνθρωποι (σελ 117 του σχολ. βιβλ.) (10)
- πόλεμος και ειρήνη (σελ. 81 του σχολ. βιβλ.) (9)
- Πολιτικός λόγος (σελ.68 του σχολ. βιβλίου) (4)
- προπαγάνδα (σελ. 78 του σχολ. βιβλ.) (9)
- Πυρηνική ενέργεια (10)
- ρατσισμός (σελ. 78 του σχολ. βιβλ.) (26)
- ρόλος του επιστήμονα (σελ. 99 του σχολ. βιβλ.) (4)
- σεβασμός (6)
- στερεότυπα (σελ. 78 του σχολ. βιβλ.) (15)
- σύγχρονες αντιφάσεις (θεματικοί κύκλοι ) (22)
- τέχνη (θεματικοί κύκλοι ) (16)
- Τεχνολογία (12)
- τουρισμός (σελ.133 του σχολ. βιβλ.) (3)
- τροχαία ατυχήματα (σελ.34 του σχολ. βιβλ.) (16)
- υγεία (3)
- φεμινισμός (6)
- φυσιολογικό-δημιουργικό-παθολογικό άγχος (5)
- χρόνος (διαχείριση) (2)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
1. Να σχολιάσετε τη γλώσσα του κειμένου. Απάντηση Εξετάζουμε: - αν είναι κυριολεκτική, μεταφορική, ποιητική - τη σαφήνεια και τη...
-
(σελ. 68 - 69 και 76 του σχολικού βιβλίου) Στο μαθητή μου Γιώργο Π. που εντόπισε την παράλειψη 1. Λογική επιχειρηματολογία. 2. Έντονη συνα...
-
Τα video που ακολουθούν μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές να κάνουν μια πολύ καλή επανάληψη με έναν "ασυνήθιστο" για τα ελληνικά δ...
-
1. Με ποιον τρόπο έχει αναπτυχθεί η παράγραφος; Απάντηση v Ορισμός (πρέπει να αναφέρουμε την έννοια της οποίας δίνεται ο ορισμός. Σ...
-
1.Με ποια μέσα ο συγγραφέας γίνεται σαφής, κάνει ζωντανό το λόγο του και επικοινωνεί με τον αναγνώστη; Απάντηση Συνηθέστερα μέσα είναι: το...
-
-Βλέπε και το σχολ. βιβλίο Έκφραση Έκθεση Γ΄ Λυκείου σελ.166 και 171- (Αποσπάσματα από δουλειά του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισ...
-
-Καλό είναι να γνωρίζουμε και τις δύο όψεις του νομίσματος- (αποσπάσματα από κείμενο που αλίευσα από το Physics 4 u ) Εισαγωγή Με ...
-
(Αποσπάσματα από δουλειά του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου) Η επιστολή είναι γραπτός λόγος που χρησιμοποιούμε, για να επικοιν...
-
[...] Όσον αφορά τώρα την κοινωνική προσαρμογή, την ένταξη του ατόμου στην κοινωνία, την οποία λέμε και αλλιώς κοινωνικοποίηση, πρέπει ν...
-
Μου έστειλαν με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τα δυο κείμενα , το πρώτο της Ακαδημίας Αθηνών και το δεύτερο από το οποίο (χάριν συντομίας) σταχ...