(αποσπάσματα από μαθητική εργασία - πειραματικό γυμνάσιο Μυτιλήνης ) αλήθειες που βγαίνουν από παιδικά χείλη από το διαδίκτυο Κανένας πόλεμος δε γίνεται για καλό σκοπό. Κάθε πόλεμος γίνεται για καθαρά οικονομικούς σκοπούς. Πίσω από κάθε πόλεμο κρύβεται μια μεγάλη και ισχυρή δύναμη. Οι εταιρίες κατασκευής όπλων παράγουν όπλα και πρέπει να τα πουλήσουν ώστε να βγάλουν λεφτά. Πώς θα γίνει αυτό αν δε γίνει πόλεμος; Όταν γίνεται πόλεμος χρειάζονται όπλα τα οποία τα αγοράζουν απ’ τους κατασκευαστές και αυτοί απλά βγάζουν λεφτά. Οπότε πρέπει που και πού να γίνεται και κανένας πόλεμος για να βγάζουν λεφτά και κάποιοι άνθρωποι! Σε κάθε πόλεμο αυτός που τον ξεκινά δεν λέει τα πραγματικά αίτια για τα οποία γίνεται ο πόλεμος, αλλά βρίσκει άλλες αφορμές και δικαιολογίες που μπορεί να γίνουν πιστευτές. Και πάντα υποστηρίζει ότι αυτός ο πόλεμος γίνεται για το καλό όλων αλλά δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία αυταπάτη. Κάποιοι, οι λιγότεροι, πιστεύουν το κόλπο γιατί τους συμφέρει, όπως όταν είσαι στην έρημο σε συμφέρει να βλέπεις οάσεις. Κάποιοι άλλοι όμως, που είναι και οι περισσότεροι, δεν το πιστεύουν και δε θέλουν να γίνει ο πόλεμος. Τότε αρχίζει ένας άλλος πόλεμος που λέγεται διαμάχη για το αν θα γίνει ο πόλεμος. Μέσα σε τριάντα μόνο χρόνια ο κόσμος γνώρισε δύο Παγκόσμιους πολέμους... Η Χιροσίμα είναι πόλη της Ιαπωνίας χτισμένη στο νοτιοδυτικό άκρο του νησιού Χονσού. Έγινε γνωστή σ’ όλον τον κόσμο με την πρώτη ατομική βόμβα που έριξαν οι Αμερικανοί στις 6 Αυγούστου το 1945 κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου. Τα πάντα ισοπεδώθηκαν από την έκρηξη, τις φλόγες και τη ραδιενεργό σκόνη. Τα θύματα της καταστροφής ξεπέρασαν τις 200.000. Οι λίγοι που έμειναν ζωντανοί διηγούνται με φρίκη τις σκηνές του ανθρώπινου σπαραγμού. Το 1955 ξανάρχισε η ανοικοδόμηση της πόλης και γρήγορα ξανάγινε μεγαλούπολη και εμπορικοοικονομικό κέντρο της περιοχής παρά τις απώλειες των ανθρώπων. Όμως η ανάμνηση της εκρήξεως είναι βαθιά ριζωμένη στις καρδιές των γιαπωνέζων , όπως είναι και στις καρδιές των Αμερικανών του Περλ – Χάρμπορ. Από το 1961 ως το 1973 πάνω από 58.000 Αμερικανοί σκοτώθηκαν στο Βιετνάμ. Ο πόλεμος δίχασε τις ΗΠΑ, προκαλώντας μαγικές αντιπολεμικές διαμαρτυρίες. Οι Βιετκόνγκ και οι Βιετναμέζοι με αρχηγό το Χο Τσι Μίνχ, μάχονταν για να ενώσουν το Βιετνάμ υπό την ηγεσία τους. Το 1975 νίκησαν τους Νοτιοβιετναμέζους και κυριάρχησαν σε όλο το Βιετνάμ. Από τα αρχαία χρόνια οι άνθρωποι έκαναν πολέμους για καλύτερες συνθήκες, για να έχουν περισσότερα προνόμια. Ακόμα και στις ημέρες μας που οι καταστάσεις είναι καλύτερες. .. Το πιο δυσάρεστο γεγονός στον κόσμο είναι ο «πόλεμος!» Δεν συγκρίνεται με καμιά άλλη καταστροφή! Οι επιδημίες, οι σεισμοί, η πείνα, οι λευχαιμίες, οι εκρήξεις ηφαιστείων, είναι ένα τίποτα μπροστά στον πόλεμο. Ο πόλεμος από μακριά φαντάζει και τρομοκρατεί. Δεν έχει σημασία ποιοι τον κάνουν και που, αφού είναι ΠΟΛΕΜΟΣ!!! Πρέπει να σταματήσουν οι πόλεμοι και να κυριαρχήσει η ΕΙΡΗΝΗ!!! |
Έκθεση Λυκείου: Θεωρία, Ασκήσεις, Θεματικές ενότητες, Διαγωνίσματα, Επανάληψη, Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων Αυτή η σελίδα εξυπηρετεί καθαρά διδακτικές ανάγκες
Τετάρτη, Νοεμβρίου 26, 2008
Κανένας πόλεμος δε γίνεται για καλό σκοπό.
θέματα
- Α ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ (196)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΑΡΘΡΟ (σελ. 166 του σχολ. βιβλ.) (1)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΔΟΚΙΜΙΟ (σελ. 109 του σχολ. βιβλ.) (1)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (1)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΦΥΛΛΙΔΑ (1)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΟΜΙΛΙΑ - ΕΙΣΗΓΗΣΗ (1)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΙΞΗ (1)
- Α ΘΕΩΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ (3)
- Α1 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΠΕΙΘΩ) (σελ. 11-46 του σχολ. βιβλ.) (6)
- Α2 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ-ΣΥΝΟΧΗ) (3)
- Α3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΓΛΩΣΣΑ-ΥΦΟΣ) (1)
- Α4 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΔΟΚΙΜΙΟ) (σελ. 109 του σχολ. βιβλ.) (1)
- Α5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΤΕΧΝΙΚΕΣ) (1)
- Α6 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΕΣ) (1)
- Α7 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΣΥΝΤΑΞΗ) (1)
- αθλητισμός(σελ. 167 του σχολ. βιβλ.) (21)
- αλτρουισμός(σελ. 161 του σχολ. βιβλ.) (9)
- ΑΜΕΑ άτομα με ειδικές ανάγκες (9)
- Ανακύκλωση (σελ. 41 του σχολ. βιβλ.) (6)
- Ανθρωπική αρχή (2)
- ανθρώπινα δικαιώματα(σελ. 39 του σχολ. βιβλ.) (14)
- ανθρωπισμός (σελ. 240 του σχολ. βιβλίου) (3)
- βία και εγκληματικότητα (18)
- βιβλίο (13)
- Γέλιο (2)
- γλώσσα (σελ.220 του σχολ. βιβλ.) (21)
- Δημοκρατία (4)
- διαδίκτυο(σελ. 194 του σχολ. βιβλ.) (42)
- διάλογος (5)
- διαφήμιση (σελ. 50 του σχολ. βιβλ.) (19)
- εθελοντισμός (σελ. 162 του σχολ. βιβλ.) (11)
- εθνικισμός (σελ. 241 του σχολ. βιβλ.) (10)
- Εξαρτήσεις (4)
- επιστημονική πρόοδος (σελ. 99 του σχολ. βιβλ.) (14)
- εργασία (θεματικοί κύκλοι) (13)
- ευθανασία (σελ. 175 του σχολ. βιβλ.) (9)
- Ευνοιοκρατία (3)
- ευρώπη (σελ. 72 του σχολ. βιβλ.) (4)
- ηθική (θεματικοί κύκλοι) (7)
- Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (11)
- θανατική ποινή (σελ.84 του σχολ. βιβλ.) (7)
- Θρησκεία (1)
- κάπνισμα (4)
- Καταλήψεις ( σελ. 175 του σχολ. βιβλίου ) (2)
- καταναλωτισμός (σελ.121 του σχολ. βιβλ.) (6)
- κινητό τηλέφωνο (10)
- Κλωνοποίηση (σελ. 178 του σχολ. βιβλ.) (5)
- κοινωνικός κομφορμισμός (4)
- Κριτική (2)
- λαϊκότητα και λαϊκισμός (σελ.176 του σχολ. βιβλ.) (8)
- Μ.Μ.Ε (θεματικοί κύκλοι) (11)
- μαζοποίηση (σελ.115 του σχολ. βιβλ.) (9)
- μεσσιανισμός (σελ.250 του σχολ. βιβλ.) (5)
- μνημεία (σελ.133 του σχολ. βιβλ.) (23)
- οικογένεια (σελ. 203 του σχολ. βιβλ.) (5)
- οικονομία (3)
- οικονομική κρίση (1)
- παγκοσμιοποίηση (σελ. 72 του σχολ. βιβλ.) (5)
- παιδεία (σελ. 24 του σχολ. βιβλ.) (68)
- Παραδεγμένα ( σελ. 155 του σχολικού βιβλ. ) (1)
- παράδοση (θεματικοί κύκλοι) (11)
- περιβάλλον (σελ. 41 του σχολ. βιβλ.) (36)
- Πνευματικοί άνθρωποι (σελ 117 του σχολ. βιβλ.) (10)
- πόλεμος και ειρήνη (σελ. 81 του σχολ. βιβλ.) (9)
- Πολιτικός λόγος (σελ.68 του σχολ. βιβλίου) (4)
- προπαγάνδα (σελ. 78 του σχολ. βιβλ.) (9)
- Πυρηνική ενέργεια (10)
- ρατσισμός (σελ. 78 του σχολ. βιβλ.) (26)
- ρόλος του επιστήμονα (σελ. 99 του σχολ. βιβλ.) (4)
- σεβασμός (6)
- στερεότυπα (σελ. 78 του σχολ. βιβλ.) (15)
- σύγχρονες αντιφάσεις (θεματικοί κύκλοι ) (22)
- τέχνη (θεματικοί κύκλοι ) (16)
- Τεχνολογία (12)
- τουρισμός (σελ.133 του σχολ. βιβλ.) (3)
- τροχαία ατυχήματα (σελ.34 του σχολ. βιβλ.) (16)
- υγεία (3)
- φεμινισμός (6)
- φυσιολογικό-δημιουργικό-παθολογικό άγχος (5)
- χρόνος (διαχείριση) (2)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
1. Να σχολιάσετε τη γλώσσα του κειμένου. Απάντηση Εξετάζουμε: - αν είναι κυριολεκτική, μεταφορική, ποιητική - τη σαφήνεια και τη...
-
1.Με ποια μέσα ο συγγραφέας γίνεται σαφής, κάνει ζωντανό το λόγο του και επικοινωνεί με τον αναγνώστη; Απάντηση Συνηθέστερα μέσα είναι: το...
-
1. Με ποιον τρόπο έχει αναπτυχθεί η παράγραφος; Απάντηση v Ορισμός (πρέπει να αναφέρουμε την έννοια της οποίας δίνεται ο ορισμός. Σ...
-
(σελ. 68 - 69 και 76 του σχολικού βιβλίου) Στο μαθητή μου Γιώργο Π. που εντόπισε την παράλειψη 1. Λογική επιχειρηματολογία. 2. Έντονη συνα...
-
Η φιλοσοφία του εναλλακτικού τουρισμού συνοψίζεται στη διαφύλαξη του περιβάλλοντος και των πόρων του τουριστικού προορισμού, στην ικανοποίησ...
-
-Βλέπε και το σχολ. βιβλίο Έκφραση Έκθεση Γ΄ Λυκείου σελ.166 και 171- (Αποσπάσματα από δουλειά του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισ...
-
(σελ.84 και 188 του σχολικού βιβλίου) Στο μαθητή μου Γιώργο Π. που εντόπισε την παράλειψη 1.Ο επιστημονικός λόγος είναι λόγος περι...
-
Τα video που ακολουθούν μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές να κάνουν μια πολύ καλή επανάληψη με έναν "ασυνήθιστο" για τα ελληνικά δ...
-
(Αποσπάσματα από δουλειά του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου) ΟΜΙΛΙΑ Το εν λόγω κειμενικό είδος απαιτεί από την πλευρά το...