Τρίτη, Νοεμβρίου 25, 2008

κοινωνικός ρατσισμός-και όμως υπάρχει

(από το διαδίκτυο)


πηγή:http://www.halkida.tv/article/395
διασκευή





Σε μια "δημοκρατική" χώρα όπως η Ελλάδα όλοι οι πολίτες απολαμβάνουν τα πάντα. Χλιδή, χρήμα, ευτυχία και... κοινωνικό ρατσισμό. Μάλιστα. Ρατσισμός υπάρχει και με τις ευλογίες του κράτους. Ειδικά ο κοινωνικός ρατσισμός βρίσκεται στο απόγειο του. Καπνιστές διώκονται (πιο πολύ υφίσταται στο εξωτερικό αυτό) ως μιάσματα, άνθρωποι με παραπάνω κιλά γίνονται ο περίγελος πολλές φορές, συμπολίτες μας με ειδικές ανάγκες γελοιοποιούνται πολλές φορές από κάποιους (αρκετούς) ασυνείδητους, άνθρωποι με κινητικά προβλήματα δεν μπορούνε, εξ αιτίας κάποιων που αφήνουν όπου να 'ναι τα αυτοκίνητα τους, ούτε να ξεμυτίσουν από το σπίτι τους πόσο μάλλον να κυκλοφορήσουν έξω στους δρόμους και υπάρχουν άνθρωποι που το ίδιο το το κράτος τους κόβει τα φτερά και τους αποκλείει τη συμμετοχή τους από κάποιες εργασίες. Στην τελευταία κατηγορία ανήκω και εγώ. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.



Όταν γεννήθηκα και ο Ύψιστος μοίραζε ύψος εγώ είχα πάει για καφέ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να έχω το ασυμμάζευτο ύψος 1.63 με 1.64.( Θα σας γελάσω, δεν είμαι πολύ σίγουρος). Τώρα που τέλειωσαν οι γιορτές όλοι περιμένουν προκηρύξεις από τον Α.Σ.Ε.Π. για να λάβουν μέρος στους διαγωνισμούς και για μια θέση στον ήλιο. Έτσι και εγώ. Ακούγεται ότι θα βγουν προκηρύξεις για πυροσβεστική και αγροφυλακή. Εγώ δυστυχώς δεν μπορώ να λάβω μέρος λόγω του ότι τα σώματα ασφαλείας έχουν κάποιους όρους και κατ' αυτούς οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να έχουν κάποιο ορισμένο ύψος το οποίο βέβαια εγώ δε διαθέτω. Θαρρείς και η αξία ενός ανθρώπου εξαρτάται από το ύψος που έχει. Και όμως έτσι είναι. Βέβαια δεν υπάρχει τομέας που να αποκλείονται οι ψηλοί. Το θέμα είναι ότι το ύψος μου δεν ήταν πρόβλημα για να πάω φαντάρος, να είμαι ξεχασμένος στον βόρειο Έβρο και να γυρνάω σε φυλάκια. Ούτε αποτέλεσε πρόβλημα όταν με πήραν επίστρατο για δέκα μέρες. Όπως τους συμφέρει δηλαδή


.
Αν δεν είναι κοινωνικός ρατσισμός αυτό που υφίσταμαι τότε τι είναι !

θέματα

Δημοφιλείς αναρτήσεις