Τετάρτη, Δεκεμβρίου 10, 2008

(από τη σελίδα της unicef ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ᾹΝΑΨΥΧΗ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ )

«Εγκατέλειψα το σχολείο στα 15 μου μετά το θάνατο του πατέρα μου. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια στηρίζω την οικογένειά μου ράβοντας ρούχα στο σπίτι. Το ότι εγκατέλειψα το σχολείο με απομόνωσε από τους φίλους μου. Το ποδόσφαιρο το άλλαξε αυτό.»
«Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων μετά την προπόνηση με τους φίλους και τον προπονητή μου έμαθα περισσότερα για το HIV/AIDS και πώς να χειρίζομαι τα αγόρια. Πριν μπω στην Chelsea, δεν γνώριζα τίποτα για το HIV/AIDS.»
«Μου αρέσει που το ποδόσφαιρο με κρατά σε καλή φυσική κατάσταση, που η οικογένειά μου έρχεται να με χειροκροτήσει και που τα ταξίδια σε διάφορες περιοχές με βοήθησαν να γνωρίσω την κοινότητα. Πριν, ο κόσμος δεν πίστευε ότι τα κορίτσια μπορούν να παίξουν ποδόσφαιρο, όμως τώρα, το εκτιμούν.» Η 19χρονη Mwanamisi Ali,τερματοφύλακας στη Γυναικεία Ομάδα Ποδοσφαίρου Chelsea της Κένυα.
«Το Ταε-Κβο-Ντο με κρατά ενεργό και σε καλή φυσική κατάσταση και με έχει διδάξει επίσης πειθαρχία. Επίσης με έχει βοηθήσει να αντιμετωπίσω τα προσωπικά μου προβλήματα. Κάπνιζα ένα χρόνο. Μια μέρα ο δάσκαλός μου του Ταε-Κβο-Ντο με έπιασε να καπνίζω μετά την προπόνηση. Με πήρε στην άκρη και μου μίλησε για το κάπνισμα και πως θα μπορούσε να επηρεάσει την απόδοσή μου. Σταμάτησα να καπνίζω από εκείνη τη μέρα. Ελπίζω να γίνω δάσκαλος του αθλήματος μια μέρα.» Tenzing Norden, μαθητής από το Γυμνάσιο Yangchenphu στο Μπουτάν και κάτοχος μαύρης ζώνης στο Τάε-Κβο-Ντο



θέματα

Δημοφιλείς αναρτήσεις